آخرین بارون بهار

چه عهدی بود با تو که من رو به اینجا رسوند؟

آخرین بارون بهار

با ساز فلوت 

با اشک من

با نگاه بی مهر تو

راستی چه سخته تبعید

تبعید به اینجا ، به زمین

جایی که همه با هم غریبه اند و آشناها محکومند به دوری

مثل من و ... که جرات بردن اسم رو هم ندارم ( به قول سعدی حیف است نام من آنجا که اوست حالا هم برعکسش )

دوست دارم زندگی کنم و بعدش بمیرم فکر نکنی خب همه دارن همین کارو می کنن. نه اینطور نیست بقیه دارن گذران عمر می کنن بعدشم ناچارن بمیرن

خب تبعید کردی که همین کارو بکنم دیگه نه؟ منم دارم اونطوری که دوست داری رفتار می کنم

ببین چه عاقل شدم ؟ چه آروم و خاموش. فقط منتظرم زودتر بیام پیشت تا دنیا دنیا گریه کنم و از این روزها بگم . روزهای غربت تو و تنهای من

هر وقت گریه هام تموم شد اونوقت اگر خواستی دورم کن از خودن

گاهی وقتا هم آدم خوشحال میشه از اینکه تنهاست

همچینم بد نیست

وقتی کسایی که ادعای با تو بودن می کنن همون بهتر که با تو نباشن

خوابه

دیشب رو کلا نخوابیدم

تو راه برگشت از جمکران بودم و وقتی رسیدم هم نشستم سر تمرین های نقشه

خوبه

ولی عجب نمره هایی می گیرم این روزها !!!!

تا وقتی فکر کنم  کم بودن این نمرات ناشی از عوامل بیرونی هست وضعیت همینطور می مونه

خیلی خوابم میاد

امروز روز آخره

لطف اضافه هم نه لطفا

نمی دانم ُ نمی دانم

بیا با من مدارا کن که من مجنونم و مستم

اگر از عاشقی پرسی بدان دلتنگ آن هستم

بیا با من مدارا کن که من غمگین و دل خسته ام

اگر از درد من پرسی بدان لب را فرو بستم

بیا از غم شکایت کن که من همدرد تو هستم

اگر از همدلی پرسی بدان نازک دلی هستم

بیا از درد حکایت کن که من محتاج آن هستم

اگر از زخم دل پرسی بدان مرهم بر آن بستم

مجنونم و مستم به پای تو نشستم

آخر ز بدی هات بیچاره شکستم

برو راه وفا آموز که من بار سفر بستم

اگر از مقصدم پرسی بدان راه رها جستم

برو عشق از خدا آموز که من دل را بر او بستم

اگر از عاقبت پرسی بدان از دام تو جستم



سلام خدای شب های سرد و آرام من

که تنهایم نگذاشتی با اینکه ...

من این سه نقطه ها رو فراموش نکردم و نخواهم کرد

من این شعر رو فراموش نمی کنم و بوی مرگ رو

اما تو فراموش کن که من چه کردم

کارهای امروز رو هم فراموش کن

انگار کن که یک لحظه فراموشی گرفتم

وگرنه ما که دوست نداریم به خاطر بچه بازی های این دنیا نگاهت رو از دست بدیم

اصلا نه فقط بچه بازی که بزرگ بازیاشم دوست نداریم

هر چی تو بگی هر چی تو بخوای 

فکر نکنی اینها فقط حرفه ها ! نه رو هوا نمیگن

این حرف ها پشتوانه داره

پشتوانه شو خود تو هستی


یا حق