" او "

روز، هفته، ماه و حتی ماه ها گذشت... 

نمی دانم بر او چه گذشت ولی مرا به اعتماد نزدیک کرد  

و نیز آرامش

نمی دانم چون "او" هر لحظه باید به من ثابت می کرد واقعیت چیزی جز طعم تلخ نگاه من است 

چیزی جز ادامه راه گذشته و گذشتگان 

هر لحظه ثابت کردن، هر لحظه دفاع آسان نیست.

بر من اما چه گذشت؟ 

با بهتی همیشگی نگاه می کردم، ساده و صادقانه، از درک احساساتم ناتوانم

باور می کردم ...  

نگاهش را دوست می داشتم ... 

و طرح بیرنگ صداقتی که در صدایش جان می گرفت.

نمی دانم بر او چه گذشت اما ...  

او هم نمی داند. 


 دلتنگ و راضی 

شکر و سپاس خدا 

نظرات 1 + ارسال نظر
ره گذر سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 14:11 http://andaruni.blogsky.com

عشق است دیگر
می فهمی چه می شود اما نمی دانی چیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد