می ترسم ولی ...

من می ترسم

من از شروع می ترسم

من از اینکه شرایط عوض بشه می ترسم

من از اینکه کسی رو دوست داشته باشم می ترسم

من از اینکه کسی من رو دوست داشته باشه می ترسم

من ار تنها موندن می ترسم

از تنهاتر شدن هم می ترسم

من از اعتماد کردن می ترسم 

من دوست دارم همه ی این چیزهایی که ازش می ترسم اتفاق بیافته

ولی از روبرو شدن می ترسم



خدایا توکل و اعتمادم به تو هست، از شکستن خسته ام ...

نظرات 2 + ارسال نظر
امید سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 23:35 http://ezdevaaj.blogsky.com

سلام . از امام رضا(ع) پرسیدند معنای توکل چیست ؟ فرمودند : اینکه جز از خدا نترسی ... !!
روش خیلی فکر کنید ...

تقریبا تمام مدتی که جواب این نظر رو نداده بودم داشتم به اون جمله فکر می کردم
یاد یک آیه افتادم با این مضمون که اگر خداوند بخواد خیری برسونه هیچ چیزی نمی تونه مانع بشه و اگر بخواد به شری گرفتار کنه کسی نمی تونه اون رو دفع کنه

باران سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 23:55 http://sotooh.blogsky.com

امیدوارم همه ی اتفاقاا براتون خوب باشه
با شادی
ترساتون خوشالی بشه

به امید خدا
برای شما هم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد