صبر

سعی می کنم صبر داشته باشم چه می دونم میگن آدمای موفق فقط ۵ دقیقه بیشتر تحمل کردند

نمی دونم این ۵ دقیقه کی تموم می شه

نمی دونم ...

چقدر این روزها کم تحمل شدم

وعصبی در بحث ها

بحث هایی که به عنوان اولین برخوردم هست با تعداد زیادی از آدم ها

چه تصوری پیدا می کنند ازمن !!!

بین تمام شخصیت های داستانی شخصیت من بیشتر از همه به گل شازده کوچولو شبیهه !!

فقط حیف کسی چیزی که شازده کوچولو فهمید رو نمی فهمه

‌‌«آخه گل من که به جز همون چهار تا خار چیزی برای دفاع از خودش نداره»

هیچی آرومم نمی کنه

قرآنم گم شده

فقط خوبیش اینه که بچه ها همه رفتند خونه

چند روزی می تونم توی خوابگاه تنها باشم

این موبایل رو هم خاموش کنم دیگه همه چیز درست میشه

خاموش تا فردا شب

۲۴ ساعت مال من باشه !!!



نظرات 2 + ارسال نظر
نوژن جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 23:05

خودم نظر میدم
دلت گرفته ؟
باز به هم ریختی ؟
دلتنگی؟
سر در گمی ؟


۵ دقیقه دیگه هم تحمل کن
معجزه هستند لحظه ها

shiva دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 18:18 http://tazegi.blogsky.com

دل قوی دار سحر نزدیک است...

این امید هم چیز عجیبیه !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد