این تهی شدن از تو کشت مرا

بپذیری یا نه واقعیت همین است

دلم برایت تنگ شده

نه اینکه قبلا پیشت بودم و الان دلم برایت تنگ شده باشد

نه از این خبرها نیست

نه اینکه نگاهم نگاهت را در خنکای نسیمی صبحگاهی از جانب دوست دیده بوده و الان هوس بازدیدن  را کرده باشد

نه

تو خود می دانی ما خیالمان هم از آن طرف ها عبور نکرده

اما نمی دانم چرا دلم برایت تنگ شده

نکند تو به اینجا سر زده بودی و من نمی دانستم ؟

نکند آن دفعه که بوی یاس می آمد تو اینجا بودی؟

نکند آن شب سنگین را که از نیمه گذشته بود و مرا هر لحظه بیشتر در تاریکی غرق می کرد تو سحر کرده بودی؟

ببینم این تو نبودی که دوست را توبه دادی از غضب به رحمت؟

تو نبودی که مرا از آن گرداب رها کردی؟

منی که هر چه بیشتر دست و ‍‍‍‍پا می زدم بیشتر فرو می رفتم 

مولا

دلم برایت تنگ شده

نه اینکه دل تنگی ام مرا به خود آورده باشد

نه مولا

باز هم اگر در کربلا باشی من در کوفه خواهم ماند

مرا ببخش

زمینی ام

این وضع  مرا نیز به تنگ آورده


گر نمی پسندی تغییر ده قضا را


مولا چه کنم ؟

چه بگویم

خود آگاهم از ریشه ی مشکلات و دل تنگی ها

خود بهتر می دانم کبوتری که انس گرفته به خانه ای جای دیگری آرام نمی گیرد

تو خود اهلی ام کردی

گر چه دست تقدیر او را به غربت سپرده اما رویای بازگشت یک لحظه هم آرامش نگذاشته

ای بهشت آرزویم

حکایت ما حکایت آن مشرکیست که یک عمر بتش را صدا می کرده یک بار زبانش گزفته نام خدا را برده

ای عجبا

خدا هم جوابش را داده

چه بگویم

آری این قصه دراز است

روزها که به بطالت و انتظار می گذشت به ناگاه رنگ تازه ای به خود می گیرد

من که درمانده بودم و ملول را کسی پناهی می دهد

من نمی توانم به کسی ثابت کنم که آن لحظه از وجود تو گرم شد

که نفس یخ زده ام قلب عزیزت را گرم کرد

همان قلبی که می گرید به حالم

پناه بر خدا که تو را می رنجانم

این بار که آمدم برای گفتن از دلتنگی ها نیامده ام

آمده ام قدری گستاخی کنم دوست

آمده ام که بگویم قصد ماندن دارم

مرا ببخش به خاطر گستاخی ام

خود می دانم شرط اول طهارت قلب است

چه می توان کرد

جای دیگر قرار ندارم

از نور خود بر من بتاب و تطهیرم کن

این تهی شدن از تو کشت مرا

آخر سر یک روز می کنم دل ز هر آنچه غیر از توست 

پرواز می کنم تا آن بالاترها


این دل پرخونم امشب ساقیا دیوانه شد

مست ساقی و می و  پیمانه شد 

گرچه ساقی ساز تو امشب خلاف میلم است

از صدای تار تو ساقی دلم دیوانه شد 

 


نظرات 8 + ارسال نظر
آخرین برگ پاییزی چهارشنبه 23 دی‌ماه سال 1388 ساعت 16:28 http://bargrizan.blogsky.com

سلام دوست خوبم
خوبی؟
چه بی صدا رفتی دفعه قبل
راستی دلت براش تنگ شده؟
خوب چاره اش اینه که دلت رو بزنی به دریا

سلام ممنونم از لطفتون خبری ازتون نیست حال شما چطوره؟ توی وبلاگتون هم
که فقط بی خبریه
قصد رفتن نداشتم اتفاقی شد
یعنی چی که دلمو به دریا بزنم؟

آخرین برگ پاییزی پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:16 http://bargrizan.blogsky.com

چیز مهمی نبود
یعنی اینکه به دلت رجوع کن تا جوابت رو بهت بده
دلت رو به دریا بزن و باهاش درد دل کن..
با کی؟
با اونی که خیلی دوستش داری؟
کسی رو نداری؟
خوب خدا رو که داری
بسم الله..شروع کن
اون همیشنه میشنوه
من از این حال دورم
دور مثل دست خدا با دل ما
دیگر هوس گامی نیست تا شکستن این فاصله ها
آخر اینجا سرگرم بازی خویشیم
آخر اینجا تب آدمیت بیماریست
من از این حال دورم
من از این هوای بی حالی مسمومم

shiva پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1388 ساعت 23:17 http://tazegi.blogsky.com

چه قشنگ دلتنگی رو کشیدی!
ترکیب رنگیت هم برای رنگ آمیزیش بی نظیر بود!

قلبم آتش گرفت
دعایم کن دوست مهربانم
من از ثانیه های نیامده می ترسم

آخرین برگ پاییزی شنبه 26 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:47 http://bargrizan.blogsky.com

نوژن خانم چرا آپ نمیکنی؟

این روزها بیشتر سکوت می کنم و کمتر حرف می زنم
دوران تازه ای رو در پیش دارم به لطف خدا
البته اگر تمام تلاشم رو بکنم


حرف هایی هست که ناتوانند از شکستن سکوت
به زبان نیاوردنشون شاید بهتر باشه

آخرین برگ پاییزی شنبه 26 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:19 http://bargrizan.blogsky.com

کجایی ای ز جان خوشتر؟؟؟؟؟؟

آخرین برگ پاییزی یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:44 http://bargrizan.blogsky.com

دلم یه آهنگ تار غمگین میخواد
از صدای تار تو ساقی دلم دیوانه شد
انشاالله توی این مسیر جدیدت موفق باشی

ممنون
آهنگ سرشار از غم و پر از شور

shiva یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1388 ساعت 13:31 http://tazegi.blogsky.com

از این ثانیه های نیامدخه اگر نترسیم جای تعجب داره!
بترسیم که مبادا برند و...

و...

shiva چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1388 ساعت 20:49 http://tazegi.blogsky.com

نفهمیم که رفتند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد